Informacja o II Sesji Rady Miejskiej w Lubawce

Informujemy,że II Sesja IX kadencji Rady Miejskiej w Lubawce odbędzie się w dniu 23 maja 2024 roku o godz. 14:00 w trybie stacjonarnym na sali posiedzeń Urzędu Miasta.

Porządek obrad:

1. Otwarcie Sesji

2.Przedstawienie porządku obrad; wprowadzenie ewentualnych zmian.

3.Powołanie Sekretarza obrad Rady Miejskiej w Lubawce, wraz z podjęciem uchwały w tej sprawie.

4.lnterpelacje i zapytania radnych.

5.Sprawozdanie Burmistrza Miasta Lubawka z realizacji rocznego programu współpracy Gminy Lubawka z organizacjami pozarządowymi w 2023 roku.

6.Sprawozdanie Burmistrza Miasta Lubawka z działalności w okresie między sesjami.

7.Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

8.Dyskusja nad projektem uchwały oraz przyjęcie uchwały w sprawie:

 8.1.powołania oraz ustalenia składu osobowego Komisji Spraw Społecznych i Rolnictwa.

 8.2.powołania oraz ustalenia składu osobowego Komisji Rozwoju i Budżetu.

 8.3.powołania oraz ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej.

 8.4.wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.

 8.5.powołania oraz ustalenia składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

 8.6.ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta Lubawka.

 8.7.wysokości i zasad pobierania diet przez radnych Rady Miejskiej w Lubawce oraz sposobu ustalania należności z tytułu zwrotu kosztów  podróży służbowych.

 8.8.powołania  Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Lubawce.

 8.9.wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Lubawka na rok 2024.

 8.10.ustalenia stawki dotacji przedmiotowej do kosztów eksploatacji lokali mieszkalnych.

9.Wolne wnioski i informacje.

10.Zamknięcie obrad II Sesji Rady Miejskiej w Lubawce.

Źródło: Przewodniczący Rady Miejskiej w Lubawce Arkadiusz Wierciński