Strona głównaAktualnościInformacja o XIII Sesji Rady Miejskiej w Lubawce

Informacja o XIII Sesji Rady Miejskiej w Lubawce

XIII Sesja Rady Miejskiej w Lubawce odbędzie się w dniu 27 listopada 2025 roku o godz. 14:00 w trybie stacjonarnym na sali widowiskowej Miejsko­ Gminnego Ośrodka Kultury w Lubawce.
Porządek obrad:
1.Otwarcie Sesji.
2.Przedstawienie porządku obrad; wprowadzenie ewentualnych zmian.
3.Interpelacje i zapytania radnych.
4.Ocena przygotowania i stan realizacji zadań inwestycyjnych prowadzonych przez gminę.
5.Sprawozdanie Burmistrza Miasta Lubawka z działalności w okresie między sesjami.
6.Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
7.Dyskusja nad projektem uchwały oraz przyjęcie uchwały w sprawie:
7.1.uchwalenia programu współpracy Gminy Lubawka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026
7.2.wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość
7.3.wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości na okres do 10 lat
7.4.ustalenia lokalizacji nowego przystanku komunikacyjnego na potrzeby komunikacji autobusowej na drodze gminnej nr 116157 D przy ul. Kamiennogórskiej w Lubawce
7.5.udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kamiennogórskiego
7.6.zmiany uchwały nr IV/125 Rady Miejskiej w Lubawce z dnia 27 marca 2025r. w sprawie ustalenia stawki dotacji przedmiotowej do kosztów eksploatacji lokali mieszkalnych
7.7.zmiany uchwały nr IV/120/25 Rady Miejskiej w Lubawce z dnia 27 marca 2025 roku w sprawie: ustalenia dotacji przedmiotowej na realizację zadań z zakresu zieleni gminnej
7.8.zmiany uchwały nr VI/134/2025 z dnia 29 maja 2025r. w sprawie ustalenia stawki dotacji przedmiotowej do kosztów utrzymania cmentarzy komunalnych
7.9. wykazu wydatków niewygasających z upływem 2025
7.10.wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Lubawka na rok 2025
7.11.zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubawka
7.12.zmiany uchwały Rady Miejskiej w Lubawce nr III,/ 7E/24 z dnia 29 lutego 2024 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz usług sąsied2kich, a także w sprawie szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat i trybu ich pobierania
8.Wolne wnioski i informacje
9.Zamknięcie obrad XIII Sesji Rady Miejskiej w Lubawce.

Źródło: Przewodniczący Rady Miejskiej w Lubawce Arkadiusz Wierciński

spot_img
spot_img

Musisz przeczytać