Kasino volne otocky za registraci

  1. Best Lightning Box Casino Slots: Vyplacena bude pouze výhra, nikoli sázka
  2. Stírací Losy Pravděpodobnost Výhry - V časných ranních hodinách web běžel na samostatném webu, ale v měsíci květnu 2024 web sdílel bazény hráčů s 888 Poker NJ a najednou se stal předním regulovaným online pokerovým webem ve městě New Jersey
  3. Keno Długość Cienia: Když hledáte bezplatná otočení jako bonus, zkuste přistát symbol bezplatných otočení na více než jednom válci

Sázkové tipy kasino

Naudapay Casino Kod Promocyjny
Pokud máte na obrazovce méně těchto symbolů, počítají se pouze tehdy, když jsou součástí výherní linie, takže se rozptylují pouze příležitostně
Automaty Zeus 2 Online Jak Vyhrát
Náš průvodce Teen Patti obsahuje snadno srozumitelná pravidla
Existuje několik bonusových funkcí, díky nimž je tato hra mimo jiné výjimečná

Online automaty do gier czechy

Inpay Casino Bonus Bez Depozytu
V závislosti na tom, na který zdroj se podíváte, hrana domu se liší, ale v každém případě je to jinak nad hranou domu pro blackjack
Automaty Mega Money Multiplier Online Zdarma
ApuestaMos Casino mobile je skvělý nápad pro ty hráče, kteří jen zřídka zůstat doma
Tsi Casino 50 Free Spins Promo Code

Szukamy sekretarza miasta Kamienna Góra

Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – sekretarz miasta Kamienna Góra.

Dokumenty w zaklejonej kopercie należy wrzucać do urny znajdującej się przed urzędem lub przesyłać: do: 10 maja 2021 r. (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Miasta Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na stanowisku Sekretarza Miasta Kamienna Góra”. 

Główny zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:

  1. przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji urzędu;
  2. usprawnianie pracy urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr;
  3. kontrola dyscypliny pracy;
  4. nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, skarg wniosków i petycji;
  5. nadzór nad bezpieczeństwem, higieną i ochroną przeciwpożarową w urzędzie;
  6. nadzór nad gospodarką mieniem urzędu oraz środkami budżetowymi przewidzianymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania, zakupy, wyposażenie, remonty, itp;
  7. organizacja i koordynowanie spraw związanych z wyborami i referendami;
  8. monitorowanie i koordynacja systemu kontroli zarządczej;
  9. pełnienie funkcji kierownika urzędu w razie nieobecności burmistrza i jego zastępcy;
  10. opracowywanie zakresów czynności dla kierowników komórek organizacyjnych;
  11. nadzorowanie działalności podległych komórek organizacyjnych urzędu;
  12. udział w przygotowywaniu konkursów na wolne stanowiska urzędnicze w urzędzie oraz wolne stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych;
  13. współpraca w zakresie przygotowywania materiałów na sesje rady;
  14. nadzorowanie wykonywania uchwał i zarządzeń organów gminy;
  15. wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w imieniu burmistrza w ramach upoważnienia;
  16. monitorowanie usług świadczonych przez urząd;
  17. przeprowadzanie procedury służby przygotowawczej oraz okresowej oceny pracowników;
  18. opracowywanie raportu o stanie gminy;
  19. nadzór nad funkcjonowaniem, rozbudową i modernizacją monitoringu miejskiego oraz budynku ratusza;
  20. współpraca z jednostkami organizacyjnymi i spółkami gminnymi;
  21. wykonywanie innych zadań służbowych zleconych przez burmistrza lub zastępcę burmistrza.

Wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne lub prawnicze).

Wymagania niezbędne:
a) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2001 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2001 r. o pracownikach samorządowych, oraz co najmniej dwuletniego stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
b) brak przynależności do partii politycznych,
c) posiadanie obywatelstwa polskiego,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia,
g) niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r.
o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
h) dobra znajomość przepisów prawa z zakresu:
– ustawy o samorządzie gminnym,
– ustawy Kodeks pracy,
– ustawy o pracownikach samorządowych,
– ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
– ustawy o finansach publicznych,
– ustawy o rachunkowości,
– ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
– ustawy Kodeks Wyborczy,
– ustawy o dostępie do informacji publicznej,
– przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
– przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw,
i) zdolność szybkiego przyswajania informacji, umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych i pod presją,
j) umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz ich stosowania w praktyce, a także umiejętność opracowywania aktów prawnych,
k) bardzo dobra organizacja pracy.

Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach podległych JST,
b) prawo jazdy kat. B i posiadanie własnego samochodu osobowego,
c) znajomość języka angielskiego i (lub) niemieckiego,
d) umiejętność kierowania zespołem, planowania i sprawnej organizacji pracy,
e) bezstronność, wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) kserokopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
4) kserokopie lub odpisy świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata (w razie potrzeby oryginały do wglądu dla Komisji Rekrutacyjnej);
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (w razie potrzeby oryginały do wglądu dla Komisji Rekrutacyjnej);
6) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
8) oświadczenie o braku przynależności do partii politycznych;
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie o braku prawomocnego wyroku sądu skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i o tym, że nie toczy się w stosunku do kandydata żadne postępowanie karne lub karno-skarbowe;
11) oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
12) zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych wraz z klauzulą informacyjną;
13) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
14) dowód osobisty do wglądu.

W celu sprawdzenia kompetencji pracownika, zastrzegamy sobie prawo, do zawarcia umowy na okres próbny i ewentualnych umów na czas określony. Zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej. W przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.

Dodatkowe informacje:
1) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku;
2) praca pod presją czasu, wymaga dużej odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji;
3) w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.

Dokumenty złożone po terminie podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego etapu naboru. Kandydaci zostają powiadomieni o odrzuceniu oraz o możliwości odbioru dokumentów aplikacyjnych. Po upływie wyznaczonego terminu nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

Inne informacje:
Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres e-mail o terminie, czasie i miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 75 64 55 115. Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta Kamienna Góra (pok. 206) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu.

Pliki :

  • Ogłoszenie o naborze – klik
  • Kwestionariusz osobowy – klik
  • Zgody na przetwarzanie danych – klik

Źródło: UM Kamienna Góra