Hrací automaty v arkádách 2024

  1. Automaty Do Gier Online Za Pieniądze: Hrajte hry ve volném režimu přehrávání, nebo provést vklad prostřednictvím některého z dostupných prostředků, a pak se dostat se šancí na výhru další velký jackpot
  2. King Casino 50 Free Spins Promo Code - Pokud máte v kapse alespoň 1 minci, můžete okamžitě začít kopat ceny v tomto hracím automatu
  3. 50 Darmowych Obrotów W Domu Zakładów: Níže najdete seznam všech bonusů Royal Swipe Casino-nabízených novým hráčům

Mobilní digitální kasino hra 2024

Maestro Casino Bonus Bez Depozytu
Nicméně dnes může každý hrát ruletu ve více než tisíci různých kasinech po celém světě nebo v mnoha online kasinech, takže jméno king of gambling je stále opodstatněné
Automaty Wish Upon A Jackpot Zdarma
Kouzelník ideální pro hráče, kteří chtějí investovat své peníze, rychlá výplata MasterCard casinos patří mezi nejdostupnější místa, jak to udělat
Jakmile se hráč připojí ke hře, zvolí počet žetonů a hodnotu každého čipu, aby vsadil

Kasinové hry jsou bezpečné

Poker Star Casino 50 Free Spins Promo Code
Slot má také bonusové funkce, jako jsou bomby s uzamčenými navijáky a režimy turbo
Automaty Lucha Libre 2 Online Zdarma
Pokud je vaše procento vyšší než u závodních knih, pak jste s největší pravděpodobností našli dobrou sázku za předpokladu, že máte pravdu
Kasyna Bonus Bez Depozytu

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Informatyk w Wydziale Informatyzacji i Ochrony Danych

Starosta Kamiennogórski ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze.


I. Określenie stanowiska urzędniczego:


–    Nazwa stanowiska pracy: Informatyk
–    Miejsce w strukturze organizacyjnej: Wydział Informatyzacji i Ochrony Danych

UWAGA. Osoby podejmujące pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym mają obowiązek odbyć służbę przygotowawczą zakończoną egzaminem.

II. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe o kierunku informatyka (lub pokrewne) albo średnie i 3-letni staż pracy,
  • umiejętność planowania i wdrażaniu infrastruktur IT oraz ogólnych pojęć związanych z administrowaniem/zarządzaniem systemami (tele)informatycznymi,
  • znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows (w tym Microsoft Windows Server) oraz Linux,
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi i protokołami sieciowymi,
  • umiejętność konfiguracji oraz zarządzania hiperwizorem Microsoft Hyper-V oraz ogólna znajomość zagadnień związanych z wirtualizacją,
  • podstawowa umiejętność zarządzania systemami baz danych,
  • podstawowe doświadczenie w konfiguracji, diagnozowaniu oraz usuwaniu awarii dotyczących sprzętu komputerowego (w tym serwerów oraz urządzeń sieciowych tj. switch/router) i oprogramowania,
  • znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informatycznym, ochroną danych: wdrażanie zabezpieczeń, tworzenie kopii zapasowych, usprawnianie procesów związanych z bezpieczeństwem,
  • znajomość zagadnień dotyczących uwierzytelniania w systemach (tele)informatycznych oraz podpisu elektronicznego (podpis kwalifikowany, podpis zaufany),
  • chęć nauki, rozwoju w zakresie technologii informatycznych,
  • spełnianie kryteriów wynikających z art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach,
  • obywatelstwo polskie.


III. Wymagania dodatkowe:

  • dokładność, sumienność i terminowość w wykonywaniu zadań,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów.


IV.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego:

– właściwe rozmieszczenie sprzętu komputerowego zgodnie z potrzebami organizacji pracy,
– zgłaszanie zmiany miejsca użytkowania, zakupu nowego oraz otrzymania sprzętu        komputerowego,
– właściwa eksploatacja sprzętu oraz dopilnowanie przeprowadzania okresowych przeglądów
i konserwacji,
– usuwanie awarii i zlecanie napraw wyspecjalizowanym firmom (np. drukarki, skanery).

  • Nadzór nad rozwojem i eksploatacją oprogramowania:

– wnioskowanie o wprowadzenie zmian w oprogramowaniu,
– instalowanie i konfigurowanie nowego oprogramowania systemowego i użytkowego, w tym prowadzenie spraw związanych z licencjami w zakresie całego urzędu,
– weryfikacja oprogramowania i w razie potrzeby wydawanie opinii w zakresie jego użyteczności,
– nadzór nad właściwym i prawidłowym wykorzystaniem oprogramowania na poszczególnych stanowiskach.

  • Administrowanie systemem komputerowym i bazą danych:

– planowanie i współtworzenie sieci komputerowej w urzędzie, przenoszenie i podłączanie stanowisk pracy,
– realizacja funkcji globalnych oprogramowania zastrzeżonych dla administratora w tym m.in.: ustalenie praw dostępu i haseł nowych użytkowników oraz wprowadzenie bieżących zmian w tym zakresie,
– właściwe gospodarowanie zasobami sieciowymi, ich przeglądanie, tworzenie niezbędnych kopii zapasowych i zabezpieczanie zbiorów,
– porządkowanie zbioru danych,
– sporządzanie kopii danych i ich rejestracja,
– nadzór nad bezpieczeństwem i ochroną baz danych,
– administrowanie bazami danych i ich ochrona oraz koordynowanie przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Starostwa,
– prowadzenie kontroli antywirusowych oprogramowania,
– administrowanie stroną internetową oraz zarządzenie pocztą elektroniczną,
– administrowanie systemami (tele)informatycznymi będącymi w użytku oraz nadzór nad wdrażaniem nowych,
– planowanie oraz rozwój infrastruktury IT.

  • Obsługa informatyczna Starostwa, Rady Powiatu, Komisji Rady i Zarządu.
  • Nadzór nad utrzymaniem sprawności działania sieci elektrycznej przeznaczonej pod komputery.
  • Nadzór nad sprzętem elektronicznym znajdującym się na sali konferencyjnej, w tym przygotowywanie niezbędnego sprzętu i nagłośnienia na posiedzenia sesji Rady Powiatu, inne spotkania oraz podjęcie czynności inicjujących w zakresie doprowadzenia porządku na sali.  
  • Utrzymywanie porządku w pomieszczeniu, w którym znajduje się sprzęt do rozdysponowania oraz w serwerowni.
  • Udzielanie pomocy technicznej pracownikom Starostwa w zakresie użytkowania systemów  (tele)informatycznych i sprzętu komputerowego.
  • Współpraca z operatorami: telefonii stacjonarnych oraz internetowymi.
  • Zaopatrywanie Starostwa m.in. w sprzęt informatyczny, sprzęt audiowizualny, nagłośnienie.
  • Pełnienie funkcji Administratora Systemu Informatycznego.
  • Wykonywanie innych zadań na polecenie przełożonego.

V. Warunki pracy na stanowisku:

Stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz urządzenia biurowe (praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie); mieści się na drugim piętrze budynku przy ul. Wł. Broniewskiego 15; budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych; praca samodzielna wymagająca współdziałania z innymi.

VI. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny,

2. życiorys (CV),

3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – wg załączonego wzoru nr 1,

4. oświadczenie o spełnianiu kryteriów wynikających z art. 6 ust. 1 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych – wg załączonego wzoru nr 2,

5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – wg załączonego wzoru nr 3,

6. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (tj. świadectwa pracy, inne dokumenty potwierdzające staż pracy np. zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu lub umowa o pracę),

7. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach,

9. referencje (jeśli są w posiadaniu),

10. kserokopie dokumentów potwierdzających okresy uprawniające do korzystania z uprawnień pracowniczych (np. zaświadczenie o odbytym stażu absolwenckim, wydane na podstawie art. 79 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy),

11. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w sytuacji gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. 

Uwaga: Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

VII. Informacje dodatkowe:

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego (Kancelaria Ogólna – parter) lub przesłać pocztą tradycyjną (liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego) z dopiskiem: Dotyczy konkursu na stanowisko Informatyk w Wydziale Informatyzacji i Ochrony Danych Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze w terminie do dnia  16 sierpnia 2021 r.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne, wymienione w części VI pkt 1-5 mają być własnoręcznie podpisane. Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje odrzucenie oferty z powodu niespełnienia wymogów formalnych.

2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.kamienna-gora.bip.net.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Wł. Broniewskiego 15.

3. Z osobą wyłonioną w drodze naboru zostanie podpisana umowa o pracę.

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze jest niższy niż 6%.

5. Selekcja kandydatów odbędzie się w 2 etapach:

Etap I – weryfikacja formalna dokumentów

Etap II – test otwarty z zakresu wymagań niezbędnych i dodatkowych

6. Tylko kandydaci, których aplikacje pomyślnie przejdą weryfikację formalną, zostaną powiadomieni o terminie Etapu II.

Pliki do pobrania : wzór nr.1 wzór nr.2 wzór nr.3

Źródło:  Starosta Kamiennogórski Jarosław Gęborys