wtorek, 16 kwietnia, 2024
More
    Strona głównaAktualności"Połóweczka" wydrążona

    “Połóweczka” wydrążona

    -

    Firma PORR S.A wykonawca tunelu T-26 w Starych Bogaczewicach spieszy poinformować, że połóweczka tunelu za nimi!

    Obecnie na terenie Budowy prowadzone są Roboty w zakresie Branży Drogowej, gdzie obecnie trwa Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na:
    Sekcja III
    TG km 52+200 do 52+220
    WS-36 podpora H
    Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych i skalistych:
    Sekcja I – TG km 52+200 do 52+220,TG km 40+000 do 40+100,TG km 41+000 do 41+100
    Sekcja II – TG km 48+500
    Sekcja III – TG km 50+320 do50+330,WS-35 podpora A,TG km 50+250,TG km 52+300 do 52+540,TG km 52+500 do 52+650
    Wykonanie nasypów
    Sekcja I – TG km 40+805 do 40+840,TG km 39+730 do 39+760 W14,TG km 39+550 do 39+730 W9,TG km 38+740 do 38+840 W1,TG km 39+730 do 39+760 W13,TG km 39+550 do 39+730 W9,TG km 41+250 do 41+290 W12
    Sekcja II – TG km 45+900 W1,TG km 46+400 W11,TG km 47+100 W16,TG km 47+100 W19,TG km 48+200 W10,TG km 48+115 W17,TG km 48+250 W9,PG-29 podpora A nasyp georuszt,TG km 48+600 W2
    Sekcja III – TG km 51+300 do 51+500,MOP_PN PP18-21,TG km 49+170 do 49+300 W3,TG km 49+720 do 49+950 W8,TG km 50+000 do 50+050 W3,TG km 50+850 do 51+000,TG km 52+170 do 52+250,TG km 52+200 do 52+500,TG km 52+200 do 52+250,TG km 51+300 do 51+500
    Rowy kryte-D2 km 1+042; 1+081; 1+099; 1+270; 1+292; 1+332; 1+382; 1+400; 1+931; 1+968
    Bieżące utrzymanie wprowadzonych tymczasowych organizacji ruchu.
    WS-31 – montaż formy szalunkowej ustroju nośnego jezdnia lewa, montaż awanbeka jezdnia lewa, zbrojenie segmentu 1 (JP), deskowanie segmentu 1 (JP), betonowanie segmentu 1 (JP) – etap I, prace zbrojarskie na filarach w osi I, betonowanie filarów w osi I, montaż awanbeka jezdnia lewa, WS-33 – Zbrojenie filarów – podpora D – jezdnia lewa (etap I), Betonowanie filarów – podpora D – jezdnia lewa (etap I), Zbrojenie filarów – podpora F – jezdnia prawa (etap II), Betonowanie filarów – podpora F – jezdnia prawa (etap II rygiel), WD-22- trwa wykonywanie podpór, WS-24 – trwa wykonywanie podpory B j.lewa, MS-25- trwa wykonywanie bypassu drogi istniejącej, PG-10.1- trwa wykonywania ścian, WD-34 – zabetonowano podporę A, trwa wykonywanie podpory C, PG-11.1 – rozpoczęto wykonywanie zasypek,PZ-32- trwa umacniania cieku wewnątrz przepustu (zakres melioracyjny),PZ-34- zabetonowano fundamenty skrzydeł wschodnich, trwa wykonywanie skrzydeł wschodnich, PZ-38- trwa wykonywanie płyty dennej, rozpoczęto wykonywanie ramy przepustu,PZ-41 – rozpoczęto wykonywanie zasypek, PZ-30 – zakończenie wykonywania zasypek inżynierskich,P-02.2- zakończenie wymiany gruntu, ułożenie betonu podkładowego pod przepust, PZ-31 – wykopy i wymiana gruntu,PZ-33 – wykonanie korpusów skrzydeł, MM-03- rozpoczęcie zasypek inżynierskich, MM-04.1 – wykonanie płyt przejsciowych, zbrojenie betonu ochronnego, PZ-37 – wykonanie wlotu i płyty zespalającej, Tunel TS-26:
    Drążenie tunelu na portalu południowym – nawa wschodnia oraz zachodnia.
    Drążenie tunelu na portalu północnym – nawa wschodnia oraz zachodnia.
    Tunel TS-32- Zbrojenie fundamentów, betonowanie fundamentów, drenaż z rur ø 200 mm, izolacja fundamentów, montaż systemu deskowań do betonowania konstrukcji tunelu.
    Budowa kanalizacji deszczowej:
    – wykonywanie kanalizacji deszczowej – zlewnia nr 8;
    – wykonywanie kanalizacji deszczowej – zlewnia MOP Wschód;
    – wykonywanie kanalizacji deszczowej – zlewnia MOP Zachód.
    Przebudowa cieków i rowów
    Potok w Sadach Górnych – umocnienie koryta potoku w Sadach Górnych.
    Ciek Strzegomka – ułożenie geowłókniny, ułożenie narzutu kamiennego.
    Przebudowa kolizji sieci nN i SN:
    Kolizja LS-06, wykonanie podsypki obsypki, wykonanie zasypki, ułożenie rur, Kolizja LS-07 – wykonanie wykopu, wykonanie wykopu w drodze serwisowej, ułożenie rur, wykonanie podsypki, obsypki, wykonanie zasypki.
    Przebudowa linii WN 110kV – wykonanie zasypki fundamentu dla st. 64, montaż zbrojenia fundamentu dla st. 63, betonowanie fundamentu dla st. 63.
    Przebudowa kolizji teletechnicznych:
    Kolizja TT 2 – montaż studni kablowych

    Źródło:GDDKiA / PORA S.A Video: Andrzej Pawlukiewicz

    Ostatnie artykuły

    Ostatnie artykuły